sâmbătă, 6 aprilie 2013

Dumnezeu nu se razgandeste atat de usor... inca suntem sub har :) Hallelujah! :D

"El (Dumnezeu) face sa cada ploaia Sa si peste cei rai si peste cei buni."
Har = un dar nemeritat
Traim in har, nu sub lege.

Legea spune: Primesti exact ceea ce meriti. Bine sau rau, vei primi exact dupa faptele tale, bune sau rele.

Harul spune: iti voi da ceva bun, chiar daca nu meriti.

Multora ne e greu sa acceptam faptul ca avem un Dumnezeu care nu mai actioneaza sub lege, ci sub har. Si asta de atatea ori are ca rezultat expunerea unei imagini despre Dumnezeu, din partea noastra, cum ca El ar fi morocanos, se razgandeste usor, ca un copil, la orice greseala sau pacat.

Atunci intreabrea mea pentru fiecare e: cine din noi, care am primit promisiuni de la Dumnezeu, mai putem sa stam in credinta pe promisiunile Lui? Pentru ca stim, asa cum spune si in Romani 3, caci toti au pacatuit... si daca Dumnezeu s-ar razgandi asa usor din cauza pacatelor noastre, ne-am cam ars si adio promisiuni. :) Atunci, mai fiti fericiti, daca puteti. Si mai incercati sa stati in credinta... daca aveti pe ce! Si mai incercati sa aveti asteptari.

Eu cred ca Dumnezeu e un Dumnezeu plin de indurare si cu multa intelepciune si rabdare, si ca El pedepseste pe copiii sai DOAR cand acestia continua persistent in cai gresite, nu atunci cand unul o da in bara, o data sau de cateva ori. Eu cred ca El vede inima fiecaruia, si stie sa faca distinctia intre unul din copiii sai care il cauta si isi doreste sa schimbe ceea ce nu e asemenea caracterului lui Dumnezeu in viata sa, si vrea ca Dumnezeu sa ia chip in el, si un alt copil al Sau care persista in cai gresite, vazand ca Dumnezeu nu a sarit cu joarda din prima, si crezand ca poate Dumnezeu il lasa sa traiasca asa.

Atunci Dumnezeu, ca orice tata care isi iubeste copiii, ingaduie o pedeapsa, spunand: "Nu, nu m-ai inteles... ti-am dat timp, am vrut sa vad ca te intorci, dar ai inceput sa gandesti ca eu sunt de acord cu asa ceva. Nu, nu sunt, pentru ca asa ceva te va duce la moarte." Care din parinti si-ar lasa copiii sa mearga direct la moarte, in nebunia lor?

Deci vedeti voi, nu suntem atat de usor descalificati de la promisiunile Sale. :) Asa ca putem in continuare sa indraznim sa credem ca promisiunea Sa e valabila pentru noi. Asa e dragostea Sa. Pentru cei care nu s-au convins, uitati-va la ce e capabila dragostea unui om, si apoi intrebati-va de cate ori mai mare e dragostea lui Dumnezeu decat dragostea oamenilor. :) (vedeti linkul de mai jos)

http://www.youtube.com/watch?v=pHWIBq8t4vc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu