vineri, 31 octombrie 2014

Despre fericire

Am invatat ca prezentul e asta! Asa cum e el. Si ca nu am control asupra tuturor lucrurilor din viata mea, sau asupra tuturor circumstantelor din viata mea. Insa sunt altii care au mai putin... si sunt fericiti. Asa ca daca a avea sau a nu avea nu e conditia pt fericire, fericirea depinde de mine. Asa ca decat sa fiu mereu cu ochii la orizont visand la ce nu am, asteptand sa fiu fericit cand le voi avea, vreau sa invat sa ma bucur la maxim de ceea ce am azi! Pentru ca daca azi nu invat sa fiu happy in starea in care sunt, nu voi fi happy nici cand voi avea ce imi doresc pe viitor... pt ca mereu se vor ivi si alte nevoi de implinit. Si azi sunt binecuvantat. Totul are timpul sau, pana atunci vreau sa ma bucur de viata mea, de cadoul ce Dumnezeu mi l-a dat. Si sunt atatea motive sa ii multumesc. Si spunand asta imi amintec de piesa asta:

https://www.youtube.com/watch?v=DXDGE_lRI0E

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu